Нехай цей пост побачить якомога більше людей! ТІЛЬКИ завдяки їм ми тут ходимо під мирним небом | Вежа

Нехай цей пост побачить якомога більше людей! ТІЛЬКИ завдяки їм ми тут ходимо під мирним небом


Як я хочу, щоб люди, які вважають, що війни немає і ми можемо домовитися, усвідомили дуже просту річ - війна йде, йде кожен день! 

Домовитися не вийде просто тому, що Росії не потрібно домовлятися, їй потрібна вся Україна!

Ці хлопці постраждали в так зване перемир'я, але ось тільки де воно це перемир'я ???

Якщо дві російські ракети, що потрапили в нашу вантажівку , забрали життя двох і покалічили ще сімох хлопців!

Його нема!

На передовій стріляють кожен день, практично кожен день є поранені і загиблі ...

Нехай кожен, хто побачить ці фото зрозуміє, що ми тут, поки ще, ходимо під мирним небом ТІЛЬКИ завдяки їм - Івану і Василю, а ще сотням і тисячам таких же простих українських хлопців, які ціною своїх життів і здоров'я тримають на своїх плечах це мирне блакитне небо у нас над головою!

Іван сьогодні вже переведений з реанімації в торакальне відділення госпіталю.

Стан Васі поки не дозволяє перевести його в профільне відділення.
Так що тримаємо кулаки за наших Чоловіків!

Фото зроблені за згодою хлопців, Вася навіть просив мене не закривати обличчя, але є домовленість з лікарями і я її порушити не можу.

Андрій Танцюра